Brezglutenski bananini mafini

/
0 Comments
Dva recepta v enem tednu? To pa je nekaj novega. Recept je nastal, ker sem v Trgovina Popolna Dekoracija dobil res fine papirčke za mafine, in jih je bilo treba preizkusit.

Ko sem prišel v trgovino sem bil čisto osupnjen nad vsemi lepimi stvarmi, ki jih imajo. Ker sem bil rahlo preplašen, sem se v trgovini puncam komaj predstavil (če to berete - sori). Ta trgovina je prostor vsega lepega za poroke, kuhinjo, dekoracijo prostora... Izdelki so super uporabni in seveda tudi zelo lepi.



Bananini mafini so moji najljubši mafini ever. Nastali so, ker so za transport veliko lažji, kot bananin kruh in ostanejo sveži dlje časa. Recept je super prilagodljiv, mislim pa, da nikoli nisem pekel čisto po enakem receptu. Preizkusil sem 101 recept in večinoma so bili vsi gumjasti, zato sem se vrnil nazaj k bazilikinem. Ko sem imel malo več časa, sem poskušal ustvariti svoj recept. Poskusil sem večkrat in nastale so že bananine rezine s češnjami in pekani. Moj namen je bil že te deliti z vami, a mi je recept uspelo še izboljšati. Ker ne vsebujejo rafiniranega sladkorja in so brez glutena (seveda tudi veganski) so popolni za zajtrk v kombinaciji z matcha latte-jem ali pa zelenim smoothijem.  Jaz na svojega namažem še malo arašidovega masla. 

namesto oreščkov in semen lahko uporabite kakšno sadje ali koščke čokolade

Bananini mafini : 

3 manjše / 2 večji banani (zelo zreli)
1 žlička sode bikarbone
1/2 žličke pecilnega praška
1 žlička cimeta, 1/4 žličke ingverja, 1/8 žličke muškatnega oreščka
4 žlice stopljenega kokosovega olja
2 žlici tekočega sladila (med, agavin sirup, javorjev sirup...)
1/2 skodelice mandljevega mleka
1 3/4 skodelice brezglutenske mešanice
1/4 skodelice pekan orehov
1/4 skodelice sončničnih semen
1 žlica chia semen

Pečico segreješ na 180ºC. Banane speštaš in vmešaš začimbe, sodo in pecilni prašek. Potem vmešaš še vse tekočine in miksaš, dokler se vse ne poveže. Na koncu dodaš še moko. Ko dobiš srednje gosto zmes vmešaš še oreščke in semena. Zmes razporediš v 6 papirčkov za mafine (ali v pekač za mafine) in pečeš 25-30 minut. 

No comments: