Čokoladni piškoti z morsko soljo

/
0 Comments


To so definitivno najboljši čokoladni piškoti, kar jih je. Veganski ali neveganski. Včasih zna bit pri veganskih stvareh problem v tem, da margarina da stvarem okus stiroporja (vsaj meni). Če pečem brez masla (zadnje 2 meseca) večinoma uporabljam naravna olja in se margarini izogibam. Pred kratkim sem prvič poskusil vegansko maslo alsan, pri katerem se skoraj ne občuti, da ni maslo. Čeprav najraje pečem z kokosovim oljem, alsan zmaga.


Recept sem našel na blogu Oh, Ladycakes. Definitivno najboljši veganski blog, kar jih je. Recepti, slike in besedilo. V receptih uporablja kar se da naravne sestavine, nekaj receptov pa je tudi brez glutena. Z bloga sem preiskusil že vsaj 50% stvari in so res vse izpadlo noro dobre.


Pri teh piškotih sta dve stvari, na kateri je res treba bit pozoren ; edina margarina, ki jo priporočam je maslo alsan. Če nimate tega, uporabite kokosovo olje sobne temperature. Poskusil sem tudi z margarino gourmet, pa so imeli tudi z to okus po stiroporju (nemorem pomagat). Testo mora počivati v hladilniku vsaj 4 ure, saj so potem piškoti preverjeno boljši.









Lepe posodice so iz Sisishopa, ki ima zakon stvari za polepšat prostor + podpira mojo obsesijo z šalčkami in krožniki. Trgovina se nahaja na starem trgu, lepe stvari pa lahko naročite tudi preko interneta. Več pa na tej povezavi :)

Čokoladni piškoti z morsko soljo : 

recept čisto skopiran z Oh, Ladycakes

1/2 skodelice masla alsan/kokosovega olja (110g)
2/3 skodelice rjavega trsnega sladkorja
1 žlička vanilije v prahu/ekstrakta/sladkorja
1 žlica mletega lanenega semena + 4 žlice vode
1/4 žličke sode bikarbone
1/2 žličke pecilnega praška
1/2 žličke morske soli
1 1/4 skodelice polnozrnate pirine moke*
2 žlici sojinega mleka
1/2 skodelice nasekljane črne čokolade

Zmešaš laneno seme z vodo in pustiš da stoji 10 minut. Medtem časom v višji posodi kremasto stepeš maslo z sladkorjem, dokler ni zmes zelo svetle barve (3-4 minute na najvišji hitrosti). Dodaš zmes lanenega semena (nadomestek jajca) in stepaš še kakšno minuto. Nato v zmes preseješ suhe sestavine, zmiksaš in dodaš še sojino mleko. Ko se vse poveže vmešaš še čokolado in testo daš v hladilnik za vsaj 4 ure (najboljše čez noč).

Po 4 urah pečico segreješ na 180ºC. Z žlico zajameš kepico zesta in ga položiš na pekač obložen z peki papirjem. Kepice posuješ z malo morske soli in pečeš vsak pekač posebej 8 minut. Ko so piškoti pečeni jih popolnoma ohladiš in shraniš v kozarec/posodo.

* ko sem piškote delal z belo moko sem izpustil sojino mleko, a se mi je testo z pirino zdelo rahlo presuho.

P. S. : V testo lahko namesto čokolade damo oreščke/suho sadje npr : pistacije + brusnice ; žlička sivkinih cvetov + orehi ; arašidi in črna čokolada...

No comments: