Tajski burgerji iz čičerike in rjavega riža

/
4 Comments
Res se trudim, da za vse obveznosti poskrbim med tednom in imam med vikendom mir. Med vikendom po navadi spim kakšno uro ali dve (ali šest) več, jem pozen zajtrk, skuham skodelico močne črne kave in se zavijem v odejo. Potem poležavam do kosila, med tem pa spijem vsaj kakšna 2 litra čaja. Takšne dni za kosilo pa skoraj vedno skuham nekaj, česar še nikoli nisem. Tudi danes je bilo tako. Med kuhanjem skačem iz nadstropja v nadstropje, ker je v moji sobi opazno lepša svetloba, kot pa v kuhinji. Po kosilu si spet skuham skodelico kave, tokrat z mlekom in največkrat pogledam kakšno serijo ali pa skiciram svoje ideje. Do večera se mi dogajajo različne stvari (npr. brownie-ji s spekulas piškoti), zvečer pa za sprostitev pretečem vsaj 10km. V soboto pozno ponoči iz naše kuhinje skoraj vedno zadiši po kruhu. Danes pečem pirinega z mandlji in rožmarinom.

Ne vem sicer zakaj, ampak riž do pred kratkim na mojem jedilniku ni bil ravno pogosto. Preprosto mi ni bil dober. Potem pa se je zgodila mešanica rjavega in rdečega riža, ki mi ga je poslala spletna trgovina MANAHRANA. Riž je veliko bolj aromatičen od navadnega rjavega ali basimati riža. Največkrat ga tudi ne solim, ker se mi že brez soli zdi zelo dober. Tudi na navaden riž sem se navadil, a si ga sam ne bom nikoli skuhal.

Že kar nekaj časa iščem recept za veganski burger, ki med tem ko ga obračaš ne razpade. Poskusil sem s tofujem in pirino moko (res dober okus, a so razpadli), poskusil sem v pečici, poskusil sem kar mi je prišlo na misel, potem pa so se zgodili hoferjevi vegi burgerji in rešili vse težave. Počasi sem se hoferjevih naveličal in spet sem začel poskušati z novimi recepti. In zgodilo se je tole.









Tajski burgerji iz čičerike in rjavega riža

1 pločevinko kuhane čičerike
3/4 skodelice kuhanega rjavega & rdečega riža  (pribljižno 1/3 skodelice surovega)
2 žlici ovsenih kosmičev
1/2 nasekljane čebule
1 žlička limetinega soka
1 nastrgan manjši korenček (pribljižno 3 žlice)
2 vejici nasekljanega koriandra
1 strok česna
1 žlička curryja
1/2 žličke kajenskega popra
1/4 žličke ingverja
1 žlička soli

Multipraktik prižgeš in med tem ko je prižgan čez odprtino vanj daš čebulo in česen. Dodaš čičeriko, korenček in začimbe. Zmes miksaš, dokler ni popolnoma gladka. Na koncu dodaš še riž in miksaš kakšno minuto. Zmes razdeliš na 4 dele, ki jih oblikuješ v polpete. V večji ponvi segreješ žlico kokosovega olja in burgerje pečeš 3-4 minute na vsaki strani.

4 comments:

  1. Uuu njami, me pa zanima, a si riž prej skuhal al kr tko surovega zmiksaš? :)

    LpM

    ReplyDelete
  2. This recipe looks lovely - I'll definitely have to try it, thank you for sharing it.

    My partner and I have recently moved to Polje, after spending a year living in Thailand! Is there somewhere in the city centre to buy coriander? I'm having a hard job finding fresh herbs, apart from parsley!

    I have a food blog too, if you're interested... http://www.yumsome.com - I'll be blogging about the Slovenian food I make. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Welcome to Ljubljana :) I'm pretty sure all the bigger shops have dry coriander, but maxi market and e.leclerc have fresh for sure. My mum grows it in her garden so I pretty much go Jamie Oliver on all my dishes and add a bit of coriander and chilli 👌

      Delete