Zelen bananin sladoled z ashwaghando

/
0 Comments
Vem, da temperature niso ravno poletne. Ampak komu bi lagal, če bi rekel da sladoleda ne jem še pozimi. Za zajtrk. Ne takega, tudi tistega, s kilo cukra. Zraven pa spijem eno vročo čokolado. Temu, da v sladoled zmečeš miljon zdravih stvari, pa ima še vedno dober okus jaz rečem dobro zakamuflirano zdravje. Če zraven spiješ še en sod kave z okusom slive & cimeta, pa jutro mogoče sploh ni tako grozno.
Jaz imam navado, da kupujem banane na zalogo. Če jih poješ 5+ na dan, se ti to že splača. Potem jih polovico kartona zamrznem za sladoled, polovico pa pojem v naslednjih treh dneh. Ja, banane so res zakon. Vrjamem, da nisem edini.



Bananin sladoled za zajtrk jem kar pogosto, v njega pa po navadi ne dodam zelenja. Za slikanje sem ga prvič in mislim, da bom blitvo naslednič zamrznil, saj je sladoled "zmehčala". V njega rad dodajam super živila. Danes sem dodal ashwagandho iz trgovine MANAHRANA.  V tej spletni trgovini je tona izdelkov, ob katerih se mi oči kar zasvetijo. Izmed vseh izdelkov, mi je najbolj všeč mleko iz oreščkov in mleko iz riža in kokosa.


Ashwagandha je ena izmed najpomembnejših korenin v ajurvedi. Okus ima nadnaravno ogaben, zato z njo ne pretiravajte. Če potenciraš ogabnost mace, dobiš okus ashwagandhe, ampak se pri petih bananah sploh ne okusi.

Za sladoled : 

5 manjših banan
3 veliki listi blitve ali kodrolistnega ohtovta
1/2 žličke ashwagandhe
1/2 žlice arašidovega masla

Banane narežeš na koleščke in jih zamrzneš vsaj čez noč. Daš jih v blender/multipraktik in jih mešaš dokler ne nastane sladoled (pribljižno 2 minuti). Potem dodaš še vse ostalo in postrežeš s pestjo borovnic.

No comments: