Mojito limonada

/
0 Comments

Poletni recepti hell yeah! Nisem ravno siguren, da je tole mojito, ubistvu ni niti limonada ampak je nekaj čisto X. Siguren pa sem, da na že zelo tople spomladanske dni zelo paše en kozarec. Nisem ravno ljubitelj sokov, limonad etc., ampak imam mojito res rad. Že nekaj časa sem hotel naredit vrtnično limonado, pa seveda ko je do tega prišlo, doma ni bilo limon. Ker je bil hladilnik poln limet, vrt pa poln mete ni bilo druge izbire kot tole.



Ker seveda kjer se le da ne uporabljam sladkorja, sem tudi tukaj namesto tega uporabil agavin sirup, mislim pa, da bi šlo tudi s stevio (nevem sicer s kakšno količino).



Za metin sirup :

1/2 skodelice agavinega sirupa
1 skodelico vode
šopek sveže mete (5-7 večjih vejic)
lupina ene limete

Meto opereš, s stebel pocufaš liste in jih v rokah zmečkaš. Zavreš vse sestavine in kuhaš dokler se ne zgosti v sirup. Sirup precediš in shraniš za pozneje.

Za mojito limonado :

sok 3 limet
1 žlička vanilijevega ekstrakta
metin sirup
4 žlice (belega) ruma
2 skodelici vode
1 skodelica ledu
sveži metini listi za dekoracijo

Tri limete fino povaljvaš, iz njih iztisneš sok in ga preliješ v vrč. Dodaš vse ostale sestavine in dobro premešaš. Postrežeš hladno.

No comments: